www.sportobchod.cz Tenisové rakety až -50% Střešní nosiče THULE Inline brusle ADIDAS & NIKE -50% Kopačky BADMINTON

Sumář 17. a 18.kola ligy „U14“- skupina „B“

Sumář  17. a 18.kola ligy „U14“- skupina „B“
Zdroj:

Program 17. a 18. kola v lize „U14“ byl beze zbytku naplněn, dokonce bylo odehráno i několik dohrávek, takže většině týmů zbývá do konce soutěže odehrát pouze čtyři zápasy.

Program 17. a 18. kola v lize „U14“ byl beze zbytku naplněn, dokonce bylo odehráno i několik dohrávek, takže většině týmů zbývá do konce soutěže odehrát pouze čtyři zápasy. NH Ostrava potvrdila svou suverenitu a ve dvou domácích duelech proti Zlínu a Kroměříži si dokonale vylepšila skóre, které bude mít významnou roli při duelech mezi NH a Pardubicemi o pořadatelství MČR této kategorie. Zejména výsledek proti Zlínu 195:17 je opravdu silné kafe. Dvě domácí výhry proti stejným soupeřů zvládli i Snaci a ještě drží určitou šanci na postup do play off, i když je poměrně malá, vzhledem k losu, který na ně v závěrečných kolech a dohrávkách čeká. Vysočina jasně přehrála  Hradec. V neděli však nestačila na Prostějov, když si hosté již v průběhu úvodních deseti minut vytvořili desetibodový náskok, který si hlídali až do konce a dva body si již nenechali vzít. Jindřichův Hradec zaznamenal během posledního únorového víkendu dvě ztráty. V sobotu nestačil na favorizovaný Prostějov a podlehl mu výrazným rozdílem. V nedělním hradeckém derby byla vyrovnaná pouze úvodní kvarta. Pak hosté využili domácí jalovosti pod košem, v poločase vedli Východočeši o dvacet pět bodů, což bylo pro konečný výsledek rozhodující. Kyjov svá pražská utkání předehrál, a tak se v Praze představilo pouze Brno. Z tohoto pohledu byl zajímavý duel na Spartě. Ten byl nesmírně vyrovnaný a jen jediný bodík nakonec rozhodl o šťastné výhře Moravanů. Zápas s Barestem byla pro Brňany pouze splněná povinnost. Zajímavá byla i dohrávka mezi Spartou a Prostějovem, ve které zaslouženě uspěli Hanáci. O druhém místě v tabulce rozhodne zřejmě vzájemné měření sil mezi Prostějovem a Brnem, které se odehraje v posledním kole. V lepší formě jsou zřejmě Hanáci, kteří budou hrát doma a tudíž mají ke druhé příčce blíže. O čtvrté a páté příčce se zřejmě rozhodne mezi Vysočinou a Spartou. O trochu lépe je na tom Vysočina. Spartě chybí dohrát ještě šest zápasů. Více může napovědět již příští kolo, kdy Sparta hostí Vysočinu.


NH Ostrava – Slávia MBA Kroměříž   106:43/27:8, 42:27, 76: 37/

Domácí snadno získali dvacetibodové vedení. Houževnatě bojující hosté však zabojovali, díky  zónovému presu dosáhli několika snadných bodů a v poločase ztráceli již jen patnáct bodů. NH však po změně stran zabralo a nakonec vyhrálo o šedesát bodů.

NH Ostrava:

Kroměříž:Otýpka 10, Hlobil 7, Koukal 6, Bartoš a Vybíral 5, Posolda  a Skácel 3, Nábělek 2.


NH Ostrava – Proton Zlín     195:17/57:3, 109:5, 149:9/

Soupeř přijel bez pendlů, čehož domácí využili k úspěšnému vylepšení skóre, na  kterém se podílela celá lavička. Odpor hostů byl velmi slabý a nechybělo málo, aby inkasoval v lize druhou dvoustovku.

NH Ostrava:Leczo 42, Katreniak a Zahradník 36, Svoboda 32, Klimek 20, Olka 10, Jančík 6, Hromádka a Šotlík 4, Šubert 3, Bosák 2.

Zlín:Horák 6, Beníšek a Kadlčík 4, Pajič 2, Uherka 1.

Snakes Ostrava – Proton Zlín    100:42/20:5, 53:15, 80:30/

Oproti sobotě posílený soupeř neměl na svého soupeř od počátku nárok, a tak se v konci domácí mohli radovat z výhry o šedesát bodů a dosažení magické stobodové hranice.

Snakes:

Zlín:Zvoníček 14, Dostál 11, Sedláček 9, Beníšek 8.

Snakes Ostrava – Slávia MBA Kroměříž   64:47/13:16, 27:27, 48:35/

Vyrovnaná první půle se hostům povedla zejména díky devíti bodům Vybírala. Hanáci však zaspali nástup do druhé části, což společně s tragickou střelbou hostí nakonec domácím přineslo zaslouženou výhru. 

Kroměříž:Koukal 13, Vybíral 9, Skácel 8, Nábělek 6, Otýpka 5, Hlobil 3, Butula 2, Petrák 1.


BC Vysočina – Sokol Hradec Králové    105:53/25:12, 55:29, 72:40/

S jindřichohradeckými posilami vstupovali domácí do utkání proti hradeckým sokolům. Dvojice Škranc – Krajcigr zařídila domácím dvouciferné vedení po první desetiminutovce. To se pak rozrostlo až na padesát bodů, když se do střelecké  exhibice zapojili všichni hráči, kteří byli na soupisce pro tento duel.

Vysočina:Škranc 35, Krajcigr 15, Jokl 15, Coufal Jakub 12, Motyčka 8, Coufal Jan 5, Janík a Hartman 4, Burián , Míchal a  Šebek 2, Knetl 1.

Hradec:Štěpán 14, Hledík 10, Michálek 8, Vondra 6, Šimek 4, Mráz J. a V. 3, Hofírek a Vedlich 2, Paclík 1.

BC Vysočina- BK Prostějov    76:90/13:25, 31:43, 51:66/

Maximálně koncentrovaní hosté skvěle začali a díky dobré obraně a kvalitnímu doskoku šli po úvodním dějství do dvanáctibodového trháku, který byl určující i pro další vývoj kvalitního utkání, ve kterém útok předčil obranu. Ve druhé části se hra vyrovnala, ale rozdíl ve skóre z první čtvrtiny si Prostějov udržoval až do přestávky. Domácím scházel Krajcigr, a tak byl Škranc v útoku často osamocen, přesto nastřílel 33 bodů. Kolektivní pojetí Hanáků tak slavilo úspěch i ve druhé půli, kdy se dostali až do dvaadvacetibodového vedení. Pak dostali šanci někteří hráči druhého sledu, čehož Vysočina ke zmírnění konečného bodového rozdílu.

Vysočina: Škranc 33, Jokl 10, Běloch 9, Janík a Motyčka 6, Hartman 4, Burian 3, Coufal a Knetl 2, Šebek 1.

Prostějov:Kořínek 22, Mlčoch 17, Pekárek 14, Nečas 9, Sehnal a Vyroubal 8, Blaha 6, Smutný 4, Jančík 3.

 

Lions Jindřichův Hradec – BK Prostějov   49:92/12:24, 24:54, 40:77/

Zisk dvou bodů hostujícího týmu se narodil po výkonu, kterým se domácím bodově vzdaloval od úvodního rozskoku. Mladí domácí hráči nestačili na hosty, kteří je předčili výškou i lepším výkonem.

Prostějov:Kořínek 32, Pekárek 16, Mlčoch 13, Sehnal a Smutný 10, Nečas a Parobek 4, Blaha 2, Vyroubal 1.

J.Hradec: Derynk 19, Pícha 9, Fuk 6, Novák 5, Satrapa 4, Bureš, Filip a Mikuláš 2,

Lions Jindřichův Hradec – Sokol Hradec Králové 51:87/11:13, 18:43, 40:58/

Domácí drželi s východočeským jmenovcem krok pouze během úvodní první kvarty. Pak hosté využili domácí neschopnosti vstřelit koš. To společně se slabou obranou domácích využili hosté k získání rozhodujícího náskoku. Zlepšení basketbalového projevu přineslo Jihočechům pouze snížení na osmnáct bodů. Na lepší výsledek domácí neměli a v závěru jim došly síly. Výše výhry sokolů je poměrně vysoká, protože v Hradci Králové zvítězili jindřichohradečtí lvi.

J.Hradec:Dlugoš 13, Derynk 8, Novák a Filip 6, Bureš 5, Mikuláš 4, Fuk 3, Boukal, Pícha a Soldán 2.

BA Sparta  Praha – JBC Brno    62:63/16:17, 36:35, 47:45/

Domácí nastupovali k utkání velmi oslabeni, protože faktor „jarní prázdniny“ je připravil o čtyři hráče základní sestavy. Podle toho to také zpočátku vypadalo na palubovce. Po pěti minutách Sparta prohrávala o deset bodů a vypadalo to na hladký zářez pro Brňáky. Domácí však odpověděli sérií rychlých brejků a po deseti minutách bylo téměř vyrovnáno. Vyrovnaný průběh pak pokračoval až do samotného závěru, když domácí se Moravanům překvapivě vyrovnali a dokázali si poradit i s celoplošnou obranu brněnského družstva. Velmi vyrovnaný duel  dvou týmů z horního tabulkového patra gradoval v posledních minutách. Dvě minuty před koncem domácí vedli o čtyři body. Bohužel náskok neudrželi, a tak více než šťastné body putovaly do Brna. Utkání by více slušela remíza, ale štěstěna se přiklonila k hostům, v jehož dresu se poprvé představila i kyjovská hvězda Čada. Dal dva body a ukázalo se, že jeho herní adaptace bude potřebovat více času.

Sparta:Přibyl 19, Kainc 14, Fejfar 12, Snopek 10, Zach 6, Primus 1.

Brno:Kereselibze 16, Líčeník a Svoboda 14, Živný 9, Barák 6, Čada 2, Bráblík a Nový 1.

BK Barest Praha – JBC Brno    59:127/17:32, 33:69, 49:95/

O výhře Brna nebylo pochyb a po počátečním oťukávání se hosté rozehráli ke střeleckému koncertu, který je dovedl k výhře o téměř sedmdesát bodů, která byla pro mladý domácí tým snad až příliš krutá.

Brno:Líčeník 44, Čada a Svoboda 16, Nový 13, Bráblík 10, Kereselibze 9, Barák a Živný 6, Vyroubal 4, Jimramovský 2, Krejčí 1.

 

BA Sparta Praha – BK Prostějov    54:77/11:22, 23:41, 42:59/

I  v dohrávce na Spartě dokázal Prostějov prodat dobrou formu a bez velkých komplikací si dovedl s Pražany poměrně snadno poradit. Hlavním strůjcem výhry bylo duo Nečas – Kořínek.

Prostějov: Kořínek 26, Pekárek 18, Sehnal 13, Mlčoch a Nečas 8, Jančí a Vyroubal 2.


Do diskuse dávám podobnou otázku jako ve skupině „A“, týkající se postavení v tabulce.
Kdo bude ve skupině druhý, Prostějov či Brno ? A kdo bude čtvrtý, Sparta či Vysočina?
Jak to vidíte před  závěrečnými čtyřmi závěrečnými koly?
 

Autor: Petr Čeněk  |  Datum: 10.3.2010 16:00  |  Zdroj: www.probasket.cz

Titulek

Autor


Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů Basketbal.cz. Basketbal.cz za jejich obsah neodpovídá a nenese právní ani jiné důsledky spojené s jejich zveřejněním. Basketbal.cz má právo odstranit nevhodné příspěvky.

Závislost (napsal: AND1 - neregistrovaný) odpovědět

Být závislej na hostujících hráčích jako Zlín, nelezl bych do této soutěže. Když je mají, jakž takž hrají. Pokud nemají hosty, jejich úroven je tryskní. Vidět takový zápas na vlastní oči už nechci. To nemělo nic společného s basketbalem. Nezlobte se, ale to je ostuda. Komu takový zápas něco dá? Klukům z NH určitě nic.

Re: Závislost (napsal: Josef Novotný - neregistrovaný) odpovědět

Je jasné, že autor článku je zkušený borec. A již několik generací basketbalistů vychoval - celou šklálu repre hráčů. A tyto skutečnosti ho opravňují vynášet takovéto soudy a psát takové články. Je třeba si uvědomit že každý jednou začíná a že každý klub má stejnou možnost se přihlásit do kvalifikace. Jestliže trenér chce,tak v každém utkání i proti slabému soupeři může hledat jiné cíle, např. zkoušení zdvojení u lajen za půlící čárou, hrát bez driblinku a jistě výše fundovaný pisatel najde mnoho daších věcí. Další skutečnost je , že i tyto "slabé" družstva jsou součástí CBF a dělají - rozšiřují základnu. Abychom v rámci možností mohli konkurovat florbalistům, volejbalistům a dalším. Jinak si udělejte svaz elit - (Ova, Pbce, Brno, Pha a další.) nazvěte ho např. EBK uzavřete se a nepouštějte mezi sebe "slabochy" a herajte mezi sebou.

Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

A to jsou ještě ty dva hráči U18tky - tošku nefér......

Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Co? jak U-18tky?

Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

http://www.cbf.cz/souteze/hrac_58614_soutez_297. hrají za U18 čili jsou postaršení a tím pádem již nemůžou hrát za U14- viz minulý rok Půlpán...nebo snad pro někoho platí vyjímky ???

Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Pokud je to tak, reálně hrozi kontumace utkaní ve kterych oba hrají. On to nekdo prozkouma.

Re: Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Myslím si, že to nikdo řešit nebude, protože nikdo z odpovědných tuto diskuzi nečte a oficiálně nikdo na čbf stížnost, resp. protest nepodá. Pokud by se to však šetřilo, tak bude Zlín bez výhry a s ostudou vyloučen.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Nejvíce by kontumace prospěla Snakes, už teď jsou ve hře, protože hrají dvakrát se Spartou o prakticky 5 místo!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

hadům by letos nepomohla ani kontumace poloviny týmů, prostě jsou letos mizerní...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Hadi jsou v letošním ročníku nejhorší od doby vzniku klubu. Jsou ještě horší než jejich 93, které jsou také mizérie.Jsem zvědav na jejich další ročníky.

Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Tito "dva hráči" za U18 nehrají, neboť nejsou postaršení, a proto mohou hrát za Zlín. Tak se rozhodlo, když Zlín postoupil v úvodu sezóny z kvalifikace do ligy U14.

Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

a nehráli náhodou OP Stř. Mor. U16, když se překládaly jejich zápasy?

Re: Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Drazí z Ostravy (však již jste volali na ČBF). Pro 100% objasnění, že jste v tomto případě mimo mísu. Hráč Svoboda je v pohodě, je kategorie U14 a může hrát dle řádů v kategorii o třídu vyšší U16. Rosťa Štencl je věkem ještě minižák a tak je pro tuto sezónu postaršen do U14, aby mohl hrát bez omezení U14 a U16, což také úspěšně činí. A minižáky nehraje, nemá kde a po postaršení již také nemůže. Mějte se.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závislost (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Ttento psany projev je vyspelejsi, nez komentare jisteho trenera "Vlcka", jehoz psany projev je na urovni 4. tr zakladni skoly.

Kdož bez viny hoď basketbalovým míčem (napsal: Valach Valašský - neregistrovaný) odpovědět

S příspěvkem plně souhlasím, avšak pokud je nepodepsaný pisatel fanouškem NH, pak jej jen upozorním, že se stačí podívat do vlastních řad pouze rok zpět, kdy v téže lize, tedy U14 bez hráčů NJ, kteří hostovali bylo NH marné, marnější až nejmarnější.

Re: Kdož bez viny hoď basketbalovým míčem (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

NH bylo marné i pendly..

Re: Re: Kdož bez viny hoď basketbalovým míčem (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

ja myslím že se stačí podívat na trenéry.........

Re: Re: Re: Kdož bez viny hoď basketbalovým míčem (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Na konci článku je tabulka

Re: Re: Kdož bez viny hoď basketbalovým míčem (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

NH mělo loni na republiku , uvidíme jak budou dobří příští rok

Proč takové články? (napsal: raději neznámý - neregistrovaný) odpovědět

Tak nevím jaký přínos mají takové články o dorostenecké lize - to už je možno zde rozebírat např. zápasy z "oblastí", ne?? Jen proto, že jsou lidé, kteří článek "zplodí"? Neměla by se redakce zabývat spíše tím, proč nikdo kompetentní nepíše o jiných vrcholných basketbalových soutěžích, o reprezentacích a jejich přípravě na ME, atd. a obracet se na odpovědné pro informace, které by se zde presentovaly?

Re: Proč takové články? (napsal: Martin Čarnecký) odpovědět

1. Články o mládeži mají největší počet přečtení 2. Jaké vrcholné soutěže máš na mysli? Je tu Euroliga, Eurocup, ACB, Adriatická liga. To je málo? 3. Reprezentace a přípravy na ME? Na začátku března?

Re: Re: Proč takové články? (napsal: raději neznámý - neregistrovaný) odpovědět

ad1. Chápu, že mají velkou čtenost, však taky nikde jinde nedávají taký prostor až druhé nejvyšší soutěži, že? ad.2. existuje i ženská složka a i v mládežnické kategorii - možná to netušíte :-)) ad.3 a copak v tuto dobu se v reprepřípravách všech kategorií nic neděje??

Re: Re: Re: Proč takové články? (napsal: Martin Čarnecký) odpovědět

1. Tohle je nejvyšší soutěž U14! 2. ženská složka je, ale nejsou lidi, kdo by o ní psali. Už to tady bylo mnohokrát zmiňováno. A nikdo jiný než pan Miroslav Štěpánek z Brna se do toho nepustil. 3. Můžeš si směle projít plán reprezentací na http://www.cbf.cz/reprezentace.html a zjistíš, že jediné, co se děje jsou 3 kempy kluků U16, kde je postupně zváno spoustu hráčů, aby je nový repre trenér lépe poznal a poté měl z čeho vybírat. Toť vše, hotovo dvacet.

Re: Proč takové články? (napsal: Libra74 - neregistrovaný) odpovědět

Jaké jiné vrcholné basketbalové soutěže myslíš? Chlapecké EL16 i U18 jsou zde pokryty velice dobře, ŽL U14 taky, takže jestli víš o nějakých dalších vrcholových soutěžích v chlapecké složce, co ti brání té chátře článků tady nakopat zadek a psát sám? Jinak tvému příspěvku nerozumím.

Tabulka u14 (napsal: BK Prostějov - neregistrovaný) odpovědět

Druhý v u14 bude BK Prostějov! :)

Re: Tabulka u14 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

prostejov a druhy? a tuhloe blbost napsal kdo?

Reprezentace ČR (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Tak jsem se podíval na plány příprav repre U16 a U18. Obě mají v plánu pouze jeden mezinárodní turnaj. Vzhledem k tomu, že obě reprezentace nemohou mít jiný cíl, něž návrat do skupiny A ME, se mi to zdá docela málo. Vždyť ,pokud vím, jen hráči USK a Ostravy přijdou v průběhu sezony do styku s mezinárodní konkurencí na zahraničních turnajích. A to se nám může na ME vymstít. Chápu, že v této době není peněz nazbyt, ale na kvalitnější přípravu by se najít měly.

Repre U16 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Jsem rád, že pan Treml dostál svému slibu a na sraz širší repre pozval i ligové hráče.......

Re: Repre U16 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Jsem přesvědčen, že žádný ligový hráč na ME nepojede.

Re: Re: Repre U16 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Uvidíme

Re: Repre U16 (napsal: Oto - neregistrovaný) odpovědět

A kde je ta nominace popřípadě kdo byl z ligy u16 vybrán.

Re: Re: Repre U16 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Vím určitě o Holém a Tomáškovi z Nymburka, Kocourkovi ze Sparty, Kejdanovi z Hradce, Šedovi z Karviné a Šlajchrtovi z Brandýsa......

Re: Re: Repre U16 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Neni to jedno? Hracu je jako smeti...ale vyvolenych je jen par. A ty kazdy uz dnes zna.

Re: Re: Re: Repre U16 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Souhlas. Minimálně 8 jmnen z dvanácti je jasných ( Kouřil, Feštr, Šoula,Hrabovský, Švandrlík,Heřman,Peterka a Pecháček). Podle mě se nenajde nikdo, kdo by kteréhokoliv z výše jmenovaných zpochybnil. A na zbývající 4 místa může být zhruba 10 kandidátů, ale rozhodně mezi nimi nabude nikdo, kdo nehraje extraligu.

Re: Re: Re: Re: Repre U16 (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Naprostý souhlas, tahle 8 je zcela jasná. Důležité je, že jsou v ní 4 hráči ročníku 95, kteří mohou hrát společně v základu, což je příslib pro další období . Taková pětka Kouřil, Šoula, Pecháček, Peterka a Heřman. No není to krása. Z ligy nemá nikdo šanci, bohužel, často totiž na jmenované nemá ani nikdo z extraligy. Jen jsem zvědav koho mimo Feštra, který na to má protlačí do repre USK. Podle mého by tam již neměl být nikdo další.

zlín (napsal: :Q - neregistrovaný) odpovědět

Taktéž si myslím, že závislost na hráčích z Valmezu je na nic.Kolikrát proti takovýmu NH nebo Brnu přešli půlku,když neměli hosty???????A výsledky jako 212:12 aj. to je něco hroznýho! Měla by se udělat extraliga u-14 a liga u-14 aby se zamezilo takovým výsledkům.A nakonec zlín postoupil z kvalifikace,takže jsou i horší týmy :D! To by si NH a Brno smlslo

Re: zlín (napsal: - neregistrovaný) odpovědět

Pokud trener tvrdi, ze to hracum Zlina neco dava, lze sam sobe, nebo tomu vubec nerozumi. Jedine co jim to da, zjisteni faktu ze maji velky kus prace pred sebou. A predevsim trener musi zabrat.